Otázky odpovede

Alarm iGET SECURITY M3 - otázky odpovede

POZOR NA DIAKRITIKU !!!

Pri párovaní príslušenstva do aplikácie NEPOUŽÍVAJTE diakritiku /mäkčene, dĺžne/ v názvoch príslušenstva, môže to spôsobovať problémy pri párovaní a príslušenstvo nemusí byť rozpoznané. Príklad senzor v spálni nazvite SPALNA nie SPÁLŇA.

 

1) Kľučenka nereaguje na moje pokyny alebo reaguje len občas?
- pri používání kľučenky je nutné vždy dané tlačítko stlačiť dlhšie, aj 1 až 2 sekundy, je to ochrana proti nechcenému stlačeniu.

2) Dotykový panel alarmu nereaguje, reaguje len niekedy.
- dotykový panel je z dôvodu úspory v úspornom režime, všetky povely začínajte dlhým stlačením stredného tlačítka, potom už budú aktívne všetky ostatné. Používajte dlhé jasné stlačenie.

3) Vonkajšia siréna M3P11 je s alarmom spárovaná, ale nedá sa vypnúť.
- prosím inštalujte najnovší firmware pre alarm M3 dostupný na 

4) Vonkajšia siréna obsahuje v aplikácii ďalšie možné nastavenia, na tie siréna však nereaguje.
- prosím inštalujte najnovší firmware pre alarm M3 dostupný na

5) Akým spôsobom mám nastaviť čas a dátum na hlavnej jednotke alarmu?
- stačí poslať jeden pokyn z aplikácie iGET z mobilného telefónu napr. aktivovať alarm a čas a dátum sa behom 1 minúty od aktivácie načíta.

6) Môže SIM karta v alarme obsahovať PIN kód?
- NIE, prosím zrušte žiadosť PIN kódu pomocou mobilného telefónu a potom SIM vložte do alarmu. 

7) V aplikácii vidím niektoré položky nepreložené do slovenčiny, bude nejaká aktualizácia?
- áno, do aplikácie sú neustále pridávané nové funkcie a postupne probieha preklad, ktorý bude v novej aktualizácii zobrazený správne v danom jazyku.

8) Je nutné nastavovať alarm pomocou SMS správ z aplikácie iGET z mobilného telefónu?
- ÁNO, je to nutné.

9) Ako nastavím funkciu ZOstatok na karte SIM?
- funkcia už nie je v aplikácii

10) Koľko môžem pripojiť k alarmu diaľkových ovládačov (kľúčeniek)?
- max. 99 ks.

11) Koľko kusov bezdrôtového príslušenstva môžem pripojiť k alarmu? (jedná sa o detektory, sirény, riadené zásuvky, IP kamery)
- je možné pripojiť max. 300 ks.

12) Je možné pripojiť k alarmu M3 akúkoľvek bezdrôtovú IP kameru?
- NIE, je možné pripojiť len kamery iGET SECURITY M3P15, M3P18, M3P20.

13) Je možné pripojiť k alarmu iGET SECURITY M3 akékoľvek bezdrôtové príslušenstvo aj od iných výrobcov?
- NIE, je možné pripojiť len príslušenstvo iGET SECURITY M3Px (x znamená číslo daného príslušenstva)

14) Je možné pripojiť k alarmu iGET SECURITY M3 nejaké príslušenstvo z alarmu M2B?
- NIE, je možné pripojiť len príslušenstvo iGET SECURITY M3Px (x znamená číslo daného príslušenstva). Pre alarm M2B je príslušenstvo Px, pre alarm M3 je  M3Px.

15) Akým spôsobom komunikuje alarm iGET SECURTY M3 a IP kamera M3P15/M3P18/M3P20?
- alarm komunikuje s aplikáciou v mobilnomm telefóne pomocou SMS správ. Pokyny kamere dáva alarm bezdrôtovo pomocou frekvencie 433 MHz podobne ako detektorom. Kamera vysiela dátový tok videa pomocou pripojenia k WiFi bezdrôtovej domácej sieti alebo pomocou Ethernetového kábla.

16) Občas sa nedá alarm iGET SECURTY M3 aktivovať/deaktivovať pomocou kľúčenky.
- je nutné nahrať najnovší firmware 

17) Ako zmením/zaktualizujem jazyk v mobilnej aplikácii iGET SECURITY?
- na hlavnej stránke mobilnej aplikácie "iGET SECURITY" hore vpravo slačte ikonu "troch čiarok - nastavenie", a ďálej prvá položka "Nastavenie jazyka aplikácie".

18) Ako zmením jazyk na panely alarmu iGET SECURITY M3?
- na obrazovke "Nastavenie zariadenia" stlačte "Pokročilé nastavenia" a na ďalšej obrazovke "Jazyk hlavného panelu alarmu". Zobrazia se dostupné jazyky.

19) Funkcia "Kontrola dverí pri aktivácii" nie je v aplikácii
- táto funkcia musela byť zrušená z dôvodu nestabilnosti funkcie.

20) Kľúčenky alebo iné príslušenstvo nie je možné pripárovať pomocou QR kódu.
- pri zadávaní názvu pri párovaní detektoru je nutné nepoužívať diakritiku ako ě,š,č,ř,ž,ý,á,í,é.

21) Na detektore je nastavené oneskorenie, ale reaguje ihneď.
Pri nastavení pomocou mobilnej aplikácie:
Pokročilé nastavenia -> Doba oneskorenia pred poplachom, Doba oneskorenia pred aktiváciou. Je nutné nastaviť ktoerých detektorov sa má oneskorenie týkať, tzv. "oneskorenie aktivovať". V Nastavenie zariadenie -> Bezpeč. príslušenstvo -> vyberte daný detektor -> Upraviť nastavenie tohoto doplnku -> Oneskorenie: aktivácia  posuňte do polohy aktívne a uložte.

22) Nie je možné spárovať alarm s mobilným telefónom.
Pozrite postup vo video návodoch

23) Aké telefónne číslo mám zadať do mobilnej aplikácie iGET v prvom kroku?
Zadáva sa telefónne číslo SIM karty, ktorá je vsunutá v alarme M3. Pozor, nezadávajte telefónne číslo svojho mobilu!

24) Základné heslo v aplikácii iGET pri párovaní.
Základné heslo pre administrátora pre pridanie alarmu je 123456. Pre užívateľa je 1234.

25) Popis/Nastavenia chovania jednotlivých detektorov/senzorov:
- Zakázať: čidlo nefunkčné, systém na neho nereaguje,
- Okamžitý: ihneď spustí poplach, bez oneskorenia, aj v režime Doma aj v režime Aktívny,
- 24 hod: aktívny vždy, v režime Aktívny, režime Doma aj neaktívny, napr. pre plynové a dymové detektory,
- Doma: v režime Doma nie je aktívne a v režime Nekatívny tiež nie, je aktívne len v režime Aktívny,
- Zvonenie , uvítací gong, aktívne vo vštkých režimoch, len zahrá melódiu ako napr. pri vstupe do obchodu.

26) Zrušenie zasielania SMS pri zakódování a odkódování alarmu
V aplikácii pre mobilný telefón: Nastavenie zariadenia -> Núdzové kontakty -> Upravenie kontaktov(1) -> tu zadajte Vaše telefónne číslo a zaškrtnite voľbu "Príjem SMS od alarmu", a odškrtnite voľby "Aktivácia pomocou aplikácie" a "Aktivácia/Deak. ovládačom".

27) Je možné pripojenie ku kamerám iGET SECURITY M3P15/M3P18/M3P20 pomocou PC?
Toto nie je možné, kamery podporujú len pripojenie pomocou aplikácie pre iOS/Android

28) Alarm iGET SECURITY M3 nezasiela pri poplachu SMS na druhé tel. číslo, len na prvné číslo.
Zaslanie druhej SMS prebehne až po odoslaní prvej SMS, prosím len počkajte, SMS dorazí trošku neskôr. Ak vznikne poplach a vy ho po pár sekundách deaktivujete, alarm už nestihne zaslať druhú SMS, ale len tú prvú.

29) Po inštalácii aplikácie k alarmu do nového telefónu mi ukazuje len niektoré funkcie takže nemôžem pridávať nové zariadenia ani časovať alarm.
Pri inštalácii je nutné zadať heslo 123456 aby bol priradený administrátorský účet, ak sa zadá užívateľský s heslom 1234 tak sú dostupné len niektoré funkcie. Ak alarm spárovávate k novému telefónu je nutné vykonať reset alarmu do továrenského nastavenia a nastaviť s novým telefónom znovu od začiatku.

30) Nedá sa pripárovať klávesnica M3P13v2, alebo klávesnica stále svieti a nezhasne
Skontrolujte, či máte inštalovanú najnovšiu verziu aplikácie, pokiaľ nie, inštalujte ju z Google Play/iOS store.
Pred párovaním je nutné stlačíť tlačítko Reset na klávesnici /pokiaľ klávesnica nepípne/. Ak ste na toto zabudli, je nutné klávesnicu odpárovať z aplikácie, potom ju vypnúť a zapnúť a stlačiť tlačítko Reset. Potom klávesnicu znovu pripárujte k alarmu.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať